neděle 31. března 2013

Hm tak zase nic :/

Ahoj,sry že jsem nic snad 2 dny nenapsala ale bylo toho u babí moc blbnu net a pak když šel nevěděla jsme co napsat.Jo sme zpátky doma rodiče to tam nebavilo takže sme odjeli domů.3roky mě nikdo nezmlátil už to chápu proto jsem tak ošklivá :D :(
Pár fotek:



Anette

5 komentářů:

  1. Jé, dala bych si ty jahůdky :) Už sem dlouho neměla, myslím už od léta :O To se musí napsravit, v úterý mamka musí koupit, to jí nařídím :D Jinak já dneska asi jako každá holka malovala vajíčka (s mamkou :D) a uklízela barák :/ Naštěstí už to mám zasebou :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ale simtě, každá holka je krásná ... tak pšššt:):D A mimochodem ty jahody vypadají opravdu k sežrání, ňumy:D:33 Je celkem škoda, že když se objevil nějak kluk tak jste museli odjet (zákon schválnosti bych zabila:D)

    OdpovědětVymazat
  3. Łooooolaaaaaleeeee31. března 2013 v 20:15

    Tyvole! děláš mi zatraceně chutě! hned bych si dala. Joj, tak já mám zase smůlu, že mě přijdou každý rok vypráskat!

    OdpovědětVymazat
  4. M(nAM MILUJI JAHODY, UŽ JE I JARO A VENKU TAK HNUSNĚ !!

    OdpovědětVymazat