neděle 24. března 2013

Mám o5 nový mobil :DD

Ahoj,ano není to normální jelikož jsme před měsícem měla narozeniny a dostala jsem super mobil teď mám zase nový hahaha :D Samsung Galaxy S Duos no jeliko tenhle mobil je hodně dobrý a výkonější než tamten takže jsem spokojená a jiný mobil nechci !Stál snad 6000 nj ale kvalita odpovídá ceně jedním slovem ,,boží"
přidala bych vlastní fotku ale jaksi jsem byla líná ho vyfotit ! :D

5 komentářů:

  1. Pěknej. Mamka má ten stejnej. Příjdou mi všechny ty samsungy podobný :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je suprovej! Brala bych ho...:D Já mám Samsung Galaxy Mini, ještě před rokem to byl nejlepší mobil, jakej kdo v mým věku mohl mít, ale teď už to taková pecka není....No rozhodně lepší než černobílá Nokia.

    OdpovědětVymazat
  3. promin ale ted nemam moc casu a nemam v planu nabirat nove affs :/ kdyz tak pozdeji napisu :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je fajn, i když já dotykáče moc nemusím, protože se mi zdají nepraktické. Snaž až na tu možnost připojit se na wifi. :) Ten tvůj vypadá moc hezky. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Já tě do affs chci,ale nešly mi dát komentáře-v tom výběru to bylo jen po OpenID a to anonymní a adresa URL tam nebylo!
    Jo a prosímtě dej pryč ten kód u komentářů-úplně ho nesnáším,nechce se mi pořád opisovat a navíc mi to skoro vždycky napíše,že jsem to opsala blbě a musím ho třeba psát 10x abych napsala jediný komentář.
    Jo a pěkný mobil,akorát jsem se hned u nadpisu divila,že máš zase nový,když si nedávno nějaký dostala.Já bych takový drahý ani nechtěla,protože bych se o něho bála.A taky jsem se na něho dívala,když jsem si vybírala mobil,funkce má super,ale nelíbí se mi jeho tvar.

    OdpovědětVymazat