čtvrtek 4. dubna 2013

Nákupy 0.3

Ahoj,dneska byy opravdu hodně velké nákupy :D Nejprve začnu to co se týče fima
1.lak s porcelánovým efektem -50kč
2.barevný pudr-71kč
3.fimo 2xbílá,béžová,modrá no měla to být černá ale oni mi poslali špatnou barvu :(( -jedne stojí 40kč
4.roller na zpracování fimo hmoty-251kř
5.šablony(textury) na fimo hmotu jedna stojí 97kč
celkem:849,-

záběr na textury:

A teď oblečení vše je prosím vás z Takka !!!!!
triko 150kč
triko 250kč
triko 150kč

triko 250kč
mrtě krásné tričko za 250kč
kalhoty 499kč

mám vůbec počítat kolik mě to stálo celkem ? 1.549kč to jsem nechala v Takku no a ty věci na fimo mám ke svátku :D

4 komentáře:

  1. Všechno to oblečení je fakt libový:3 Ale nechala jsi tam teda velký prachy:D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný oblečení :DDD Miluji tričkaz Takka :DDD
    Všechno nejlepší k svátku, i když je asi až za měsíc a půl :D Ale mamka mě taky kupuje věci na svátek dopředu :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,oblečení važně krasa :)
    Taky často nakupuju v Takku

    OdpovědětVymazat
  4. Páni,to jsou krásné věci.
    A kde si koupila to FIMO?

    OdpovědětVymazat